مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو
سرخط خبرها

تروی بیکر خبرهایی تازه از انیمیشن و بازی The Last of Us داد

  • کد خبر: ۲۵۹۷۱
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
تروی بیکر خبرهایی تازه از انیمیشن و بازی The Last of Us داد
تروی بیکر به‌تازگی اعلام کرد که شانس موفقیت سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) بسیار بالاست، اما هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین تجربه‌ بازی شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پس از تأخیرها و جنجال‌های بسیاری که بر اثر افشای بخش‌هایی از بازی The Last of Us Part II به وجود آمد، شرکت سونی در نهایت تاریخ انتشار این دنباله‌ موردانتظار را اعلام کرد. در این گیرودار که بازیکنان سراسر جهان تلاش می‌کنند تا پیش از عرضه‌ی نسخه‌ دوم بازی در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ (۱۹ ژوئن ۲۰۲۰) گرفتار اسپویل‌ها نشوند، در دست تولید بودن یک سریال براساس مجموعه‌ The Last of Us به‌سادگی از یاد می‌رود. در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ (۶ مارس ۲۰۲۰) بود که شرکت «سونی» و استودیوی «ناتی داگ» از تولید یک اقتباس تلویزیونی از مجموعه‌ محبوب The Last of Us برای شبکه‌ HBO خبر دادند که کریگ مازن، نویسنده‌ سریال Chernobyl (چرنوبیل)، وظیفه‌ نگارش فیلم‌نامه‌ آن را برعهده دارد. مشارکت کریگ مازن و شبکه‌ی «اچ‌بی‌او» در این پروژه کافی بود تا این سریال به یکی از سریال‌های موردانتظار طرف‌داران The Last of Us تبدیل شود و آن‌ها را بیش از اندازه به وجد آورد.

 

تروی بیکر خبرهایی تازه از انیمیشن و بازی The Last of Us داد

 

در مقطع کنونی اطلاعات زیادی از سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) در دست نیست و تنها می‌دانیم که این اثر به وقایع بازی می‌پردازد و گوستاوو سانتائولایا، آهنگ‌ساز محبوب بازی‌های این مجموعه، باری دیگر برای ساخت موسیقی متن سریال باز خواهد گشت. خوشبختانه تروی بیکر، صداپیشه‌ جوئل در گفت‌وگو با Fandom جزئیات بیشتری از این اقتباس موردانتظار را با طرف‌داران به اشتراک گذاشته است. بیکر در این گفت‌وگو درباره‌ سریال «آخرین بازمانده از ما» و آنچه طرف‌داران می‌توانند از بازی The Last of Us Part II انتظار داشته باشند، سخن گفت. با اینکه این صداپیشه‌ توانا صراحتا بیان کرد که آن‌چنان در تولید سریال The Last of Us نقش نداشته است، اما از قبل رابطه‌ بسیار نزدیکی با نویسنده‌ سریال برقرار کرده است. تروی بیکر توضیح داد که «نیل دراکمن دوستی مهربان و همکاری شایسته است که من را در جریان اتفاقات آینده قرار می‌دهد».

این اولین‌باری نیست که وعده‌ تولید یک لایو-اکشن براساس مجموعه‌ The Last of Us به طرف‌داران داده می‌شود. چندسال پیش، نیل دراکمن، نویسنده‌ ارشد بازی، اعلام کرد که در کنار سم ریمی، کارگردان فیلم‌های Spider-Man (مرد عنکبوتی) و The Evil Dead (مُرده‌ شیطانی)، روی یک اقتباس سینمایی از داستان الی و جوئل کار می‌کند. بااین‌حال، تولید فیلم مورد بحث پس از سال‌ها سکوت خبری و مشکلات فیلم‌نامه لغو شد. تروی بیکر بیان کرد که در آن زمان هم درباره تولید فیلم «آخرین بازمانده از ما» متقاعد نشده بود و فکر می‌کرد که هیچ الزامی در انجام این کار نیست.

زمانی از نیل دراکمن سوال کردم که اصلا چرا یک فیلم یا سریال [از مجموعه‌ی The Last of Us] بسازیم؟ از کجا معلوم که بتوان چنین داستانی را [خارج از دنیای بازی‌] روایت کنیم؟ چه اصراری به انجام این کار است؟ به یاد دارم زمانی‌که مشغول نگارش فیلم‌نامه و مواجهه با چالش‌های آن بود پاسخ داد: «واقعیت این است که برخی از افراد به هر دلیلی برای تجربه‌ی آن کنترلر را در دست نمی‌گیرند و من بر این باورم که روایت داستان جوئل و الی از اهمیت بالایی برخوردار است».

بااین‌حال تروی بیکر نسبت‌به اقتباس تلویزیونی مجموعه‌ی The Last of Us خوش‌بین است و اعتقاد دارد که سیستم اپیزودی سریال امکان روایت داستان به‌شکل بهتر و مؤثرتر را برای سازندگان فراهم می‌کند:

«به عقیده‌ من با سیستم اپیزودی می‌توان به‌شکل مؤثر و اصولی‌تر به روایت چنین داستانی پرداخت؛ زیرا تلاش برای ارائه‌ یک تجربه‌ ۱۶ ساعته در ۲ ساعت عملا غیرممکن است. در این حالت باید قید روایت بسیاری از بخش‌های داستان‌ را بزنیم. فکر می‌کنم که با تولید سریال در سه یا چهار فصل بتوان یک تجربه‌ متقارن و مشابه [با داستان بازی] ارائه کرد و از این طریق فرصت مناسبی را برای تجربه‌ این داستان در اختیار افراد بیشتر قرار داد.»

مدتی قبل کیتلین دیور، بازیگر فیلم‌های Booksmart‎ (بوک اسمارت)، Beautiful Boy (پسر زیبا) و The Front Runner (رقیب پیشتاز) برای اجرای نقش الی در سریال The Last Of Us ابراز علاقه کرد و گفت که عاشق نقش‌آفرینی در این اقتباس تلویزیونی است. پیش از این کریگ مازین اعلام کرد که تولید سریال «آخرین بازمانده از ما» تا پیش از عرضه‌ بازی The Last of Us Part II آغاز نخواهد شد. ما نمی‌توانیم بلافاصله کار تولید سریال The Last of Us را آغاز کنیم؛ چرا که آن‌ها هنوز مشغول کار روی قسمت دوم بازی هستند. ما از ماه‌ها پیش در حال صحبت درباره‌ آن هستیم و برنامه‌ها و کارهایی برای انجام داریم. زمانی که توسعه‌ بازی The Last of Us Part II به پایان برسد، کار روی سریال را رسما آغاز می‌کنیم. باتوجه‌به اینکه هر دو ما انگیزه‌ زیادی برای تماشای این سریال در تلویزیون داریم، می‌توان اظهار امیدواری کرد که خبرهای هیجان‌انگیزی در راه است.

بازی The Last of Us Part II پس از جنجال‌های بسیار سرانجام تا ۴۵ روز دیگر در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 قرار خواهد گرفت و به احتمال فراوان در روز عرضه‌ پلی‌استیشن 5 نیز شاهد انتشار نسخه‌ بهبودیافته‌ آن خواهیم بود.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->